I made this widget at MyFlashFetish.com.

1.1.12

testing first entry ♥

i'm new here :) freshie lagi... 
sekadar mencuba-cuba untuk menulis dan berdakwah di jalan ALLAH melalui alam maya ni...
walau diri bukanlah seorang ustazah yang mahir semahir-mahirnya dalam bab-bab agama , namun saya akan cuba menulis dengan menggunakan ilmu yang ada..insya-ALLAH...
first of all... saya takkan cakap blog saya yang terbaik.. saya tidaklah sehebat www.dirikudrcinta.blogspot.com atau Encik Zack Zukhairi but i will try my best untuk sebarkan ilmu dan sama-sama mengajak anda para pembaca untuk menjadi HAMBA ALLAH dan UMAT MUHAMMAD yang soleh dan solehah.. insya-ALLAH.... 
andai diri tersalah , mohon ada yang membetulkan sebab saya hanyalah HAMBA ALLAH yang masih jahil.. T_T

.......*****.........

berpegang kepada amanah idola saya iaitu RASULULLAH SAW.., iaitu "sampaikanlah pesananku walaupun sepotong ayat".... saya mahu melaksanakan amanah Baginda yang satu ini...... 

apa sahaja yang saya sampaikan di blog ini insya-ALLAH saya cuba gunakan dua sumber umat Islam yang utama iaitu Al-Quran dan as-Sunnah... ^_^


akhir kalam , semoga kita memperoleh manfaat daripadanya...ukhwah fillah. heee~

No comments:

Post a Comment